Post Page Advertisement [Top]

Značku Vaseline som poznala vďaka spolužiačke z výšky, ktorá milovala ich balzam na pery. Keď som bola v Londýne a prišla na mňa kríza, zašli sme do nákupného centra a nevynechali sme ani Primark. No stalo sa, že sme čakali vo fakt dlhom rade k pokladni a náhodou som tam zbadala balzamy na pery a krémiky na ruky, a tak som si kúpila z oboch po 1 kuse a balzam som vzala aj mamke a sestre. Krém som kupovala hlavne preto, že som si doma zabudla krém na ruky aj telové mlieko a začala som chytať krízu. Poznáte ten pocit, keď máte suché ruky, neviete s tým nič spraviť a ide vám to sakra na nervy? :-) Tak kvôli tomu som si zaobstarala produkty Vaseline!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Začnem od balzamu na pery. V Primarku stál 1 libru, v drogérii neďaleko stál 3 libry. To isté balenie, takže je jasné, že som ho kúpila v Primarku :-D
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Má o čosi väčší objem ako hojivý zázrak a počula som už viaceré reakcie, že sa im zdá lepší. No vanilkový hojivý zázrak je zatiaľ môj top.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Balzam používam rovnako ako hojivý zázrak. Jeho konzistencia je naozaj trošku ako želé, teda redšia ako pri hojivom zázraku - lepšie sa nanáša. Páči sa mi aj balenie ako celok, ktoré sa v kabelke neotvorí :-) A jednoznačne spĺňa svoj účel, pretože pery vyživí, sú hydratované a chránené po dlhšiu dobu (zvládne aj jedlo a pitie, ale tiež nie je superhrdina :-D). Ak budete niekedy pri tomto balzame, určite si ho kúpte! :-) Myslím, že mali aj viacero variantov, tento sa mi však páčil najviac :-) A pochvaľuje si ho aj sestra a mamka! :-)
Druhým produktom od Vaseline, z ktorého mám už cca len 1/3 je krémik na ruky.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Krém je trošku redší a ak si nedáte pozor, stečie z ruky. Keď som si ho po prvýkrát naniesla, až sa mi uľavilo. Moje ruky mi boli neskutočne vďačné, a to stál len 2 libry!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Aj v súčasnosti ho používam každý večer. Ruky si totiž najčastejšie krémujem práve večer. Jeden krémik (ale inej značky) mám aj v kabinete a v prípade potreby (krieda mi tiež nerobí dobre, aj keď máme interaktívne tabule, používame aj klasiku) ho použijem. Pri tomto mám pocit dlhodobej hydratácie aj po umytí rúk.

Som rada, že som objavila a otestovala značku Vaseline. Dobré produkty za málo peňazí! :-) Poznáte tieto vecičky?

3 komentáre:

  1. Milujem balzamiky Vaseline a uz sa neviem docat, az skusim nieco nove od tejto znacky ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám Vaseline kakaový balzám a je to najlepší balzám, aký som zatiaľ vyskúšala. A podľa mňa je lepší, ako vanilkový hojivý zázrak, len je problém ho zohnať. To je jeho veľké mínus. Inak super recenzia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vaseline balzam je super:) kazdy kto ide do Anglicka mi ho musi vzdy doniest:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]