Post Page Advertisement [Top]

Značka Missha mi celkom prirástla k srdcu. BB krém Perfect Cover som mala už vo viacerých baleniach (a verte, že iba ten prvý som dostala na testovanie ;-)) a stále ho používam. Ok, vieme, že BB krémy má Missha perfektné. A čo ostatná dekoratívka? Na blogu ste už čítali o rúži a očnej linke. A k základu líčenia patrí ešte dobrá riasenka. Naozaj neverím, že mnoho žien má ráno čas (a chuť) hodiny si tvoriť líčenie (áno, patrím medzi ne :-D, niekedy, a to bude "bolieť" sa dokonca rozhodujem, či si umyť vlasy alebo pospať o hodinu dlhšie.. a niekedy naozaj vyhrá spánok...). Preto u mňa vyhráva overenosť, praktickosť a trvácnosť. Na túto riasenku som bola celkom zvedavá a to ako dopadla sa dozviete v dnešnej recenzii.


Riasenku kúpite v 3 variantoch, ktoré sa líšia oba farbou obalu - oranžová, mätová a žltá. Vybrala som si oranžovú, no na funkčnosti a účinku nič nezmení ani iná farba :-)

Riasenka sa nachádza v papierovej škatuľke, na ktorej nájdete aj popis v slovenčine. Osobne sa mi po grafickej stránke veľmi páči štýl, typ a umiestnenie názvu riasenky :-)








Rovnaký kód je vytlačený na škatuľke aj na dne riasenky.



Riasenka má pre mňa priajteľnú kefku = takýto typ mám rada a viem sa ňou nalíčiť bez vypichnutia oka či krkolomných pohybov. Existujú totiž typy kefiek, s ktorými mi to veľmi nejde :-) a určite nie som jediná.

Už podľa názvu riasenky je jasné, že sľubuje ľahké riasy ako vílie krídla, ale pritom objemné riasy.





S riasenkou sa pracuje celkom dobre, avšak chytá postupne. Prvá vrstva je veľmi slabučká - ideálne na jemné zvýraznenie vlastných mihalníc, vrstvením docielite krásny efekt hustých, predĺžených a objemných rias. Pozor, aby ste odhladli ten správny počet vrstiev, ak to preženiete, budete ich mať zlepené (ako pri každej riasenke).
Celkom rýchlo zasychá na riasach a neotláča sa na viečko. Snáď najlepšie je, že neopadáva, nedráždi oči a naozaj ju počas dňa necítiť. Na to, že drží ako najatá sa však odličuje pomerne dobre, nie je potrebné žiadne drhnutie.
Dokonca ešte aj po 4 mesiacoch od prvého otvorenia a použitia dokáže vykúzliť na očiach takýto krásny efekt.
Táto riasenka pre mňa spája všetko, čo mám rada - predĺženie, objem, celodenný efekt a žiadne podráždenie. Ľahká štruktúra ako bonus ;-) To všetko za približne 15 € na oficiálnom slovenskom e-shope Missha. Riasenka Fairy Wings sa týmto oficiálne pridala na zoznam produktov Missha, ktoré stoja za to! 

2 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]