Post Page Advertisement [Top]

Nie je to tak dávno, čo mi prišla veľmi milá zásielka od Bašky z BioBeauty, ktorá okrem produktov značky BalmBalm obsahovala aj darček v podobe vosku do aromalampy od slovenskej značky Jemnô. A práve takto relaxačne naladení ukončíme touto recenziou dnešný deň :-)

Som celkom milovník týchto rôznych aromaproduktov. Máme spojenú kúpeľňu s toaletou, a tak som sa takmer v momente, keď sme sa nasťahovali rozhodla, že tam musí byť umiestnená aromalampa /hoci v prípade núdze občas siahneme aj po klasickom osviežovači vzduchu :-D/.

Kupovala som do nej olejčeky, ktoré som miešala s vodou. Tie mixy sa však celkom rýchlo odparili, hoci pekne prevoňali celý byt. Potom, keď som sa náhodou zabudla, som už len počula priškvarujúci zvuk, keď čajová sviečka ohrievala prázdnu aromalampu... nuž, stáva sa.

Keď mi z BioBeauty prišiel spomínaný balíček a v ňom sa nachádzala vzorka /1 ks/ vosku do aromalampy, nechcela som ho hneď použiť. Trošku som aj váhala, aké to bude, a na druhej strane, bolo mi ľúto hneď to krásne srdiečko rozpustiť. No nedalo mi, a tak som ho pred pár dňami použila po prvýkrát.





Plné balenie obsahuje 3 ks srdiečok a vychádza na 3,99 €. Kompletnú ponuku nájdete na stránke značky Jemnô, v ponuke BioBeauty je však celkom pestrý výber. 
Srdiečka sú vyrobené zo sójového vosku, ktorý je zdravšou alternatívou, navyše je šetrnejší a ekologickejší.  V popise som našla, že vosk vydrží cca 2-3 hodinky, no povedala by som, že je to aj viac. Vo štvrtok som si to jedno srdiečko "pustila" po prvýkrát. Sviečka horela v lampe  cca 2,5 hodiny, vosk stále nezmizol. V piatok som si vôňu vychutnala ešte pol hodiny a dnes už horí aromalampa už hodinu a stále príjemne, ale zároveň aj jemnučko prevoniava byt - a taktiež stále tam ešte čosi z toho vosku je. Výdrž je teda v porovnaní s klasickými olejčekmi skvelá. Ja som naozaj nadšená a viem, že toto nie je moje posledné balenie. A okrem toho, rada podporujem slovenské produkty, takže aj o to ma to k týmto vonným srdiečkam ťahá ;-)

2 komentáre:

  1. Taky jsem tento vosk měla, jen v jiných vůní a byly super. Máš moc krásnou aromku, nedávno jsem nějakou sháněla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vosk jsem na nějakým e-shopu už zahlídla :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]