Post Page Advertisement [Top]

Na mojom blogu ste už čítali niekoľko príspevkov o tom, ako čistím svoje štetce. Používam rôzne spôsoby a techniky. Kedysi som kupovala špeci prípravky určené na čistenie štetcov, ale v poslednej dobe som od toho upustila. Špongie stále najlepšie vyčistím tak, že ich ponorím do micelárky... hoci ani týmto spôsobom nemáte istotu, že sú zvnútra čisté, preto ich treba meniť celkom pravidelne. No pri štetcoch je to iné. A keďže ide o vec, ktorá sa dostáva do pravidelného kontaktu s našou pleťou je dobré dbať o ňu. Ak si totiž čistíte pleť, určite si vyčistite aj štetce. Inak je celá vaša pleťová rutina takmer zbytočná. Nie tak dávno som si objednala malého pomocníka a v spojení s gélom na intímnu hygienu dokáže rýchlu očistu aj výrazne znečisteného štetca takmer na počkanie.


Pomôcka na čistenie štetcov

Kým som tento produkt nemala, myslela som si, že je to blbosť. Veď si predsa dokážem štetce vyčistiť aj bez toho. Áno, jasné, že dokážem, ale s týmto pomocníkom je čistenie na inej úrovni. Je rýchlejšie, jednoduchšie a nezašpiním nič, keďže po silikóne zvyšky mejkapu, mydla a vody pekne stečú do odtoku. Ten môj som už skôr kupovala z Oriflame, no momentálne je sa cenovo viac oplatí podobný od českej značky E-Style. Na ploche s výstupkami sa štetinky celkom dobre očistia bez nejakého poškodenia (samozrejme, ak nimi nedrhnete celou silou). Toto je pomocník, ktorého sa oplatí mať doma ;-)








Tento gél na intímnu hygienu som nekupovala s pôvodným úmyslom používať ho len na čistenie štetcov. Samozrejme, že ho používam aj na to, na čo je pôvodne určený a je skvelý, pretože nedráždi a upokojuje dané partie tela. Tým, že je určený na citlivé partie som sa vôbec nebála použiť ho aj na štetce, ktoré následne používam na tvári. No už skôr som používala rôzne intímne gély aj na čistenie štetcov, a tak som si povedala, že to vyskúšam aj so Ziajou. A vyšlo to celkom pekne. Hoci som miestami použila toho gélu hlavne zo začiatku trošku veľa, neskôr si ľahko zvyknete na správne dávkovanie. Okrem intímnych gélov zvyknem občas siahnuť aj po pleťovom géli, no momentálne mi je, pravdupovediac, ľúto míňať celkom drahý pleťový gél Gisele Delorme na štetce.


Z čistenia som urobila aj krátke videjko. Dúfam, že neostanete pobúrení z umývadlaa kohútika, no bála som sa, že ich svojou prehnanou motiváciou zapŕskam od zvyškov mejkapu (čo sa aj stalo :-D, ja som ten šikovný typ), a preto sú viditeľné fľaky. Samozrejme, že som umývadlo aj kohútik dala po čistení štetcov do parády ;-)


A hoci je záber zrýchlený, čistenie všetkých štetcov mi zabralo podstatne kratší čas ako bez tejto pomôcky. Preto ten názov - Veľké pranie ;-) Už len nech uschnú a sú pripravené na ďalšie použitie ;-)
Používate na pranie štetcov podobnú pomôcku?

2 komentáre:

  1. Taky tuhle pomůcku mám, koupila jsem to na Aliexpressu a jsem velmi spokojená. Nedávno jsem si koupila i mýdlo na štětce od Essence a jsem velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]