Post Page Advertisement [Top]

Balea limitky jednoducho stoja za to. Či už ide o dizajn, vôňu, efekt alebo pôsobenie. Táto zimná však bola / je o level vyššie. Keď sa povie zima alebo Vianoce, predstavíme si hocijaké zvieratko. Určite však nie lamu ;-) No to posolstvo - "no drama lama" a "be cool" hovorí samo za seba. Vianoce a celé toto obdobie totiž naozaj nie je o tom, koľko druhov koláčov máte napečených, či ste vyluxovali aj priestor pod práčkou a či sa vaša domácnosť leskne a utierate ju zakaždým, keď sa lesknúť prestane. Preto NO DRAMA a BE COOL! Vianoce by mali byť hlavne o tom, že sme s najbližšími ;-) Jasné, že nikto nechce mať neporiadok, keď očakáva návštevu a taktiež by túto návštevu chcel nejako pohostiť, všetko sa to však dá aj bez stresu. A preto ma tento dizajn dostal úplne! Pomaly až do kolien ;-) Kolekciu No Drama Lama si musíte zamilovať na prvý pohľad.


Na testovanie z DM som dostala toto telové mliečko, ale v ponuke je aj sprcháč, balzam na pery, pleťová maska či dokonca gél na ruky:


Aj keď mi veľmi lama k Vianociam nesedela, dizajn je celkom vianočný - kombinácia červenej a zelenej, stromček, ozdôbky aj lama oblečená vo vianočnom. No hádam najvianočnejšia je vôňa tohto telového mliečka - pripomína mi sladučké vanilkové keksíky.




Mliečko má ľahučkú štruktúru, vďaka ktorej sa dobre rozotiera a rýchlo vpíja - ideálne, keď potrebujete "hydratovať a prevoňať narýchlo". Vôňa je spočiatku celkom intenzívna, postupne slabne, no cítiť ju aj celý deň :-) Teda, pokiaľ ju neprebijete parfumom.
Hydratácia mi postačuje pri pravidelnom používaní, obávam sa však, že suchšia pokožka by potrebovala niečo výživnejšie.
Ak sa mi podarí nájsť ešte tieto produkty v DM, určite by som si nejaký zobrala do zásoby, nie kvôli vianočnému vzhľadu či keksíkovej vôni (ktorá ma snáď odláka od jedenia koláčikov a sladkého, pretože niekedy naozaj stačí opantať zmysly a "chuť" na sladké je preč), ale kvôli tomu úžasnému dizajnu obalov ;-) Balea tie limitky jednoducho vie ;-)
Som celkom rada, že sa mi lamou podarilo zakončiť recenzie v roku 2017. Do toho nového roku 2018 vám prajem všetko len to najlepšie. Splnené sny, zdravie, pohodu a všetko, čo si prajete. No a na záver len moje želanie - Snáď to ešte nejaký ten rôčik na blogu spolu potiahneme ;-) Ďakujem :-*



1 komentár:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]