Post Page Advertisement [Top]

Tento typ produktu nie je žiadna novinka. Novinkou je, že oň nedávno rozšírila svoje portfólio aj česká značka Dermacol, ktorá už dávno nie je len o mejkapoch. Dermacol začína byť synonymom kompletnej ponuky kozmetiky - od dekoratívky, cez pleťovku, telovku, slnečnú kozmetiku či vône. Pre mužov aj ženy. A tentokrát už aj do domácnosti.

Vždy som používala na prevoňanie bytu rôznych pomocníkov - od klasických osviežovačov vdzuchu v spreji, cez vonné aromalampy, vonné sviečky, elektrické osviežovače vzduchu, automatické osviežovače až po difuzéry. Dermacol mi pripravil vianočné prekvapenie a tento difuzér mi poslal spolu s vianočno-novoročným pozdravom k spolupráci. A ja im ešte raz takto verejne ďakujem :-) Vážim si dôveru, ktorú mi prejavujú zasielaním produktov a darčekov navyše :-)


Škatuľka pôsobí naozaj elegantne a dovolím si povedať, že takýto darček zaiste neurazí. Difuzér je v sklenenom flakóniku a celkovo je dizajn difuzérov totožný s dizajnom Dermacol parfémov. V balení sa nachádza aj 10 ratanových tyčiniek. Na obale nechýba ani informácia o zložení. Nájdete ju na spodnej strane.




Samotný difuzér vyzerá veľmi efektne a pokojne by som ho okrem spálne dala asi do hocijakej miestnosti. Umiestnila som ho do kúpeľne, ktorú máme spojenú s toaletou. Spočiatku som sa obávala, že bude príliš intenzívny, predsa len v tej kúpeľni nemáme okno a odporúča sa použiť ho na vetranom priestore. Je však blízko stupačiek, a tak je pri mieste, ktorým prúdi vzduch.


Intenziítu si môžete regulovať vložením nižšieho počtu tyčiniek. Pre lepšiu vôňu môžete tyčinky po týždni, resp. 14 dňoch obrátiť. Nevedela som si celkom predstaviť, ako vonia zmes cédra a vetivera (mimochodom, taktiež som si googlila, čo to ten vetiver je a dosť často sa používa vo forme esenciálneho oleja). Táto vôňa je celkom príjemná, svieža a, povedala by som, tak celoročne vhodná :-)
Pozor by si mohli dať alergici, hlavne pri kontakte s pokožkou. Keď ho nechcete používať, jednoducho ho zazátkujete ako pred prvým použitím a uskladníte. Má značne vysokú cenu, no verím, že Dermacol ho časom uvedie v nejakej akcii, napr. 1+1, ako som to už tuším raz zaregistrovala na parfumy :-) V ponuke e-shopu sú 4 druhy týchto difuzéro, každý za 38,09 €


2 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]