Post Page Advertisement [Top]

Kolekciu Aroma Ritual od Dermacolu snáď nemusím zvlášť predstavovať. Na blogu ste si o nej mohli prečítať niekoľkokrát a patrí k mojim obľúbeným. Mám rada vône, mám rada relax a toto je dokonalé kozmetické spojenie, ktoré navyše neublíži peňaženke. K zime patrí kombinácia jablka a škorice a inak to nie je ani v prípade produktov Aroma Ritual. A hoci sú už Vianoce za nami, verím, že tá pravá zima ešte len príde a my sa budeme zohrievať touto opojnou vôňou v sprche a nápojom z jabĺk a škorice v teplej deke či dobrej spoločnosti.


Na testovanie mi z Dermacolu zaslali toto trio - sprcháč, telový píling a krém na ruky. Napadlo mi, či táto vôňa predsa len nebude prisladká alebo či nebudú produkty štípať, no nejako veľmi som to neriešila a vrhla sa na skúšanie.


Sprchový gél je rovnakej konzistencie ako všetky sprcháče Aroma Ritual. Príjemne pení a naozaj som mala pocit, že pokožku trošku tá kombinácia jablka a škorice hreje. Po umytí pokožku nevysušuje, avšak odporúčam použiť telové mazadielko. 


Áno, aj píling je taký ako ostatné Aroma Ritual pílingy. Neviem si to však zdôvodniť (keďže aktuálne mám doma tri - hrozno&limetka, írska káva a jablko&škorice), no tento ma úplne dostal. Kryštáliky sú jemné, ale odumretú pokožku odstránia spoľahlivo a pritom nedráždil a ani neškriabal. Doslova som sa pri ňom nechala uniesť. 


Ku krému na ruky som bola skeptickejšia. Moje ruky potrebujú poraidnu výživu a Aroma Ritual krémy sa mi zdali také jemnejšie. Aj tento je podobný, avšak trošku hutnejší a možno práve vďaka tej hrejivej kombinácii vytvára teplý pocit na rukách. Výživa a hydratácia je však priemerná.


Z tejto trojice som si nadmieru obľúbila práve píling a sprcháč. Naozaj zaujímavý nápad priniesť zimnú verziu Aroma Ritual v tejto kombinácii, ktorá skutočne hreje. Nepáli, citlivú pokožku môže jemnučko štipkať, no alergická reakcia nebola. Po takej sprche sa už len zababušiť a vychutnať si spánok v čerstvo vypranej posteľnej bielizni.

1 komentár:

  1. Tyhle výrobky mám moc ráda. Sama mám doma ten peeling i sprchový gel a jsem taky velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]