Post Page Advertisement [Top]

Už tradične zvyknem na blogu začiatkom nového roka bilancovať, prejsť si svoje príspevky za minulý rok a zhodnotiť, ktoré produkty naozaj stáli za to a prirástli mi k srdcu. Existuje niekoľko produktov, ktoré neoznačím len "nálepkou" kozmetický favorit roka, ale jednoducho Môj milášik bez ohľadu na rok, pretože určite ako každý aj ja mám produkty, ktoré to so mnou tiahnu už pár rôčkov a je ťažké vymeniť ich, pretože sú dokonalé. Minulý rok priniesol celkom zaujímavé recenzie a množstvo skvelých produktov. Z nich si dovolím vybrať niekoľko favoritov v rôznych kategóriách.  O produktoch už nebudem rozpisovať detailne, potom by bol tento článok nekonečný ;-) Všetko však nájdete jednoduchým kliknutím na link ;-) Tohto roku pribudne nová kategória zdravie ;-)
Mejkap
Nepoviem vám nič nové, ak prezradím, že mojou srdcovkou sú ázijské BB krémy, konkrétne Missha Perfect Cover - to však nie je novinka z roku 2017, ten to so mnou tiahne už dlhšie ;-) Avšak taký prirodzený a dlhotrvácny look mi nedokáže vytvoriť žiaden mejkap. Niektoré mejkapy však celkom príjemne prekvapili - či už Noblesse Fusion od Dermacolu, ale ani Selfie mejkap tiež od Dermacolu nebol zlý. V tejto kategórii však vytvorím pomaly ódu na najdokonalejšie rúže s úžasným prírodným zložením od značky PuroBio - úžasné intenzívne farby, ktoré vydržia - sama som si kúpila už 3 kúsky a po spotrebovaní ich určite doplním - môj miláčik je odtieň 07. Dovolím si do tejto kategórie zahrnúť aj odlakovač - pretože práve Dermacol prekvapil odlakovačom, ktorý nesmrdí a poradí si aj s odolnejšími lakmi.
Moji favoriti roku 2017

Pleťovka
Keď som dala na rady a objednala sa na profesionálne čistenie pleti ultrazvukom, bola som nadmieru spokojná. No ono to nie je iba o čistení pleti raz mesačne u kozmetičky, ale aj o čistiacich "prípravkoch" pre pleť. Po druhom ošetrení som sa rozhodla investovať a urobila som veľmi dobre. Síce drahá, ale kvalitná salónová kozmetika Gisele Delorme mojej pleti nesmierne sedí. Objavila som taktiež pár skvelých krémov, sér napr. od Sesdermy, ale aj suchý olej Balm Balm, na ktorý nedám dopustiť. Ak chcete bojovať proti akné prírodne, pomôže vám slovenská značka Dulcia. Rok 2017 bol rokom precitlivených očí, a tak som len s obavou skúšala nové odličovače po tom, čo mi niektoré nesadli až tak, že mi oči opuchli, no predsa som jeden našla - Kamilla to so mnou úspešne ťahá už nejaký ten piatok.
Moji favoriti roku 2017

Vlasovka
S podobným rešpektom ako je to pri odličovačoch skúšam aj nové šampóny. Často sa totiž stane, že na nevhodný produkt moja pokožka hlavy reaguje pomerne rázne - tvorbou chrastičiek, lupín a nadmerným svrbením, a preto je mojou šampónovou stálicou Head&Shoulders. Stále ma trápi vypadávanie vlasov, ktoré riešim všemožne - už sú to menšie chuchvalce, no znova budem musieť ísť do nejakých výživových doplnkov (asi, uvidíme, čo povie kaderníčka). Zaujímavou skúsenosťou bola domáca aplikácia brazílskeho keratínu, po ktorom som mala krásne lesklé, vyživené, hydratované vlasy a aj vypadávanie bolo o čosi menšie. Aj v tejto kategórii som však našla pár produktov, ktoré potešili a aj vďaka vašim komentárom a odporúčaniam som vyskúšala niečo nové.
Moji favoriti roku 2017

Telovka
Aj v tejto kategórii mám niekoľko dlhodobých obľúbencov - či už ide o cukrovú depiláciu Nadirah (z ktorej mám doma ešte neotvorenú Vianočnú edíciu) alebo sprchový olej Prírodná oliva od Ziaja. Za zmienku určite stojí návrat Indulony v nových, práťažlivejších obaloch, či rôzne limitky, ktoré napr. taká Balea alebo Ziaja vedia! Krásne obaly, nádherné vône a hlavne - účinok! Potešili aj bylinkové maste od Topvet či splnečná kozmetika, v ktorej bol pre mňa novinkou sprchový gél s obsahom betakaroténu a panthenolu a dokonalou vôňou belgickej čokolády a pomaranča.
Moji favoriti roku 2017

Zdravie
Nebudem písať o rôznych výživových doplnkoch, sústredím sa na dva, ktoré mi pomohli a ktoré sú mojou súčasťou dlho - Hyalurmed a Blendea. Pokiaľ ide o Blendeu, už sme spolu s manželom minuli do smoothies asi 5 balení a plánujeme objednať ďalšie, pôsobí totiž veľmi priaznivo nielen na tráviaci systém. Hyalurmed mi zas veľmi pomohol na kĺby, pleť, ale aj oči - pár kvapiek každý deň do vody a po čase vidno prvé výsledky. 
Moji favoriti roku 2017


Ďakujem všetkým mojim partnerom za trpezlivosť, ľudský prístup a normálne podmienky spolupráce tak, aby výsledkom bola spokojnosť na oboch stranách. No ďakujem najmä vám, za to, že moje články čítate. Je skvelé dostať správu / komentár o tom, ako vám práve mnou odporúčaný produkt pomohol ;-)

5 komentárov:

  1. Ja som si tento rok veľmi obľúbila Milvu na to vypadávanie vlasov aj keď som mala zo začiatku pocit, že asi sa neskamarátime :D a druhým mojim objavom bola rada Antakne od Bione, ktorá je určená na aknóznu pleť a tá v kombinácii s čistiacim gélom Bioderma sebium global ma zbavila akné úplne. :) Určite odporúčam hlavne peeling, nádherne vonia a pleť je po ňom neskutočná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milvu mám doma už niekoľko mesiacov a stále je to na vážkach.. so šampónom sme si nesadli ani na niekoľko pokusov, vodička vyzerá nádejnejšie, no je to boj na dlhé trate

      Odstrániť
  2. ahoj,dakujem za info recenziu.spravim aspon dve objednavky.najviac ma zaujala znacka Dulcia.kedze pracujem v chemickom zavode tak moja plet je v katastrofalnom stave.a ja uz som zufala.v puberte mi stacil acnecolor tak teraz skusam vselico a nic nepomaha.a nechcem strasit ale co sa tyka vypadavania vlasov mozu to byt aj skryte zdravotne problemy.neviem ci si uz tuto moznost vylucila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár! Pravdupovediac, napadlo mi to už. Výsledky preventívnych vyšetrení boli OK, no sledujem sa. Pripisujem to všetko stresu, ale keď to bude pretrvávať, budem to musieť nejako inak riešiť.

      Odstrániť
  3. Z tvojich produktov mám skusenost jedine s Dermacol Noblesse. Ako neboli zlé, ale do mojej topky som ich nezaradila. Vlastne ja som do minuloročných kozmetických favoritov nedala žiadny makeup, lebo ma žiadny natolko neohuril.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]