Post Page Advertisement [Top]

Keď máte -násť, akné beriete ako "povinnú jazdu" procesu premeny na dospeláka. Keď máte potom chvíľku pokoj, patríte k tým vyvolenejším a zvyknete si na čistú pokožku. Pár rokov som mala doslova ukážkovú pleť! A potom to príde znova! Či už stres, hormonálne zmeny, zlá strava alebo hocičo iné, čo vyvolá ten pubertálny prejav na vašej pleti a vy sa možno začnete cítiť bezradne (teda podľa stupňa akné). U mňa je to podľa obdobia, väčšinou pár exemplárov sem-tam, no niektorých "výstavných kúskov" sa neviem zbaviť poriadne dlho. Robím pre to všetko možné - pravidelne navštevujem kozmetický salón na odborné čistenie pleti, používam profesionálnu sadu kozmetiky na čistenie pleti aj doma (Gisele Delorme) a snažím sa mať vyváženú stravu. No a vďaka Skinmedical som dala šancu dvom pleťovým krémom a výživovému doplnku, o ktorých si prečítate dnes.


SEBOGARD
















Produkty proti akné v dospelosti - veku okolo 30 rokov - obsahujú vrecúška s práškom na prípravu nápoja a krém Sebogard Elle.
Sebogard Oral obsahuje 30 vrecúšok - ide teda o mesačnú kúru. Obsah vrecúška vysypete do vody a poriadne premiešate. Oceňujem, že sa "dá piť" - chutí ovocne, mierne sladko, teda nenaplo ma :-D a ani inak mi neprišlo nevoľno pri a po užití nápoja. 
Sebogard Elle je 30 ml krém v praktickej tube vhodnejší na normálnu, mastnú a zmiešanú pleť. Suchšia by potrebovala niečo výživnejšie. Má príjemnú gélovú konzistenciu a dobre sa vstrebáva. Používam vždy ráno na vyčistenú pleť pred použitím BB krému Missha / mejkapu.
Kolekcia Sebogard je špecificky navrhnutá tak, aby redukovala prejavy akné na dospelej pleti. Pomáha udržiavať normálny vzhľad, redukuje mastnotu, ale nevysušuje. Napriek používaniu BB krému, ktorý má tendenciu pleť rozjasňovať po púdri siaham omnoho menej často ako kedysi (účinok však pripisujem celkovej pleťovej starostlivosti, nie len tomuto krému). Spotrebovala som už takmer celé balenie a môžem povedať, že naozaj urýchľuje proces hojenia akné a v kombinácii s vzorným čistením pleti vytvára fajn efekt a pleť je skutočne čistejšia, hoci s akné je to beh na dlhšie trate. Ide o novinky v e-shope, preto je práve teraz najvhodnejší čas na ich vyskúšanie! Cena krému Sebogard Elle je momentálne s 20 % zľavou 13,20 € a cena vreciek Sebogard Oral je s takou istou zľavou 15,60 €! 









Krém Eutrosis forte vyzerá ako výstavný kus krému na predpis, hoci na predpis nie je ;-) Kolostrum - poznáte túto zložku? Dokáže toho celkom dosť a vďaka nej má krém silný protizápalový a upokojujúci účinok. Produkt je krémový, ale obsahuje také mikročiastočky, ktoré ľahko votriete do pleti. Myslím si, že je vhodný pre všetky typy pleti - mojej zmiešanej veľmi prospel a keďže je hydrtatačný, odporučila by som ho aj suchším typom. Keďže ráno som používala vyššie uvedený Sebogard, tento som na svojej pleti nechala pôsobiť večer po jej dôkladnom vyčistení. Účinky na seba nenechali dlho čakať a som rada, že na vlastnej koži môžem potvrdiť jeho vynikajúci efekt pri procese hojenia a obnovenia pleti po akné, ktoré sa bez tohto krému hojilo dlhšie. Pleť nijako nezaťažil a mňa doslova ohúril tak, že ho odporúčam na každom kroku ;-) 40 ml balenie kúpite v cene okolo 20 € :-)

Neviem, ako a efektne by tieto produkty rýchlo účinkovali na extrémne silné a výrazné akné, no ako zvyknem hovoriť - za pokus nič (okrem peňazí a času) nedáte. Mne pomohli zmierniť príznaky a spolu s čistiacimi "prípravkami" dať pleť pomaly do akéhosi stavu rovnováhy, ktorý nie je síce úplne bez akné, ale je (ZATIAĽ) znesiteľné a prípadne kryteľné.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]