Post Page Advertisement [Top]

Produktový rad Giordani Gold na mňa vždy pôsobil luxusnejšie spomedzi katalógovej kozmetiky, no doteraz som mala iba zopár produktov. Nastal čas zmeniť to! Takto v krátkosti vám predstavujem trio na líčenie očí: gél na obočie, očnú linku a riasenku v nádhernej čierno-zlatej kombinácii.



Všetky produkty sú zabalené v elegantných čierno-zlatých škatuľkách s popisom a ingredienciami v zložení.











Vedela som, do čoho idem, keďže som kefku videla už na obrázku v katalógu. Myslela som si, že to dám, no ide mi to s týmto gélom dosť ťažko. Preferujem skôr také tie minikefky, ktoré pokryjú akurát oblasť obočia. Inak je to pre mňa ráno trošku zdržiavanie, keďže naozaj nestíham robiť obočie opatrne a detailne, mám rada niečo praktické. Tento gél nie je zlý, obočie celkom dobre dotvaruje, ale musíte mať viac času a lepšiu zručnosť ako ja pri tomto líčení.
Gél je dostupný v 2 farebných odtieňoch: Blonde a Brown (môj odtieň), aktuálne za 5,49 €.







Táto linka je dokonalosť! Tenučký štetček a intenzívna farba. Áno, bola to láska na prvé vyskúšanie a používam ju takmer každý deň. Mám tú netrblietavú verziu, no vytvára celkom jemnučký, ale efektný čierny lesk pri korienkoch rias. Je celkom jednoduché. Linka pekne priľne na viečko ale aj na očný tieň a drží poriadne! Dobre sa odličuje a nedráždi oči. Pre mňa naozaj skvelý produkt. Aktuálne za 6,49 €.

Gél na obočie a očnú linku nájdete v aktuálnom katalógu na strane 59.









Riasenky som sa trošku obávala, ale kefka vyzerala prijateľne. Dá sa pekne vrstviť bez obáv zo zlepenia pri prvých vrstvách. Na horné viečko sa mi neotlačila, akurát na spodné, ale to bola moja chyba počas líčenia. Pokiaľ ide o spodné mihalničky, tak tie nádherne predĺžila. Po celom dni trošičku opadáva, ale nie je to nič výrazné, stále si celkom pekne drží tvar. Dodá aj trošičku objemu a celkom dobrú dĺžku, tak, že je hodna svojho názvu ;-) Nedráždi oči a ľahko sa odličuje, tak, ako všetky tieto produkty. Aktuálne za výbornú cenu 5,49 €, nájdete ju v katalógu na strane 61

Zopár fotiek kompletného líčenia očí:




Celodenný test:

7:00


19:00



To obočie... jednoducho ja naozaj asi neviem pracovať s dlhou kefkou na géli na obočie. Trošku ma mrzí, že okrem negustovného vzhľadu (za ktorý si môžem sama), to obočie po celom dni vyzerá trošku neučesane. Možno ak by mal tú kefku o polovicu kratšiu...možno...
Inak s linkou a riasenkou som nadmieru spokojná a tieto dva produkty vrelo odporúčam. :-) Ďakujem Oriflame za možnosť vyskúšať tieto produkty.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]