Post Page Advertisement [Top]

Väčšinou riešim stav chodidiel na poslednú chvíľu niekedy pred letom, resp. až vtedy, keď si po obutí sandálikov všimnem stav piat a snažím sa ich skrývať. No keďže som sa rozhodla trošku častejšie nosiť sukne/šaty (z frekvencie raz za pol roka možno na frekvenciu dvakrát za pol roka :-P) a nechcela som si zničiť pančuchy drapľavými pätami, siahla som po pilníku, ktorý som dostala na narodeniny.



Kto by nevidel v telke na elektrický pilník Scholl Velvet Smooth? Okrem toho si ho veľmi chválila aj moja kolegynka. Ja som sa však doteraz spoliehala najmä na manuálne pilníky alebo na samozlupovacie ponožky. Možno som mala aj trošku rešpekt, či to nejako nezhapruje alebo či to ja nepreženiem a nezájdem až do krvi. V tomto som naozaj strachopud (mimochodom, z rovnakého dôvodu som nikdy nepoužila žiletku na holenie, ale "trýznila sa" inými odchlpovacími metódami - epilátor, vosk, cukrová depilácia... ;-), no vráťme sa k chodidlám!). No už keď ho máte doma, zvedavosť jednoducho nepustí! A tak som sa pustila do čítania a rozbaľovania. Mimochodom, produkt je zabalený naozaj kvalitne, len tak ľahko sa vám nestane, že by sa "náhodou" balenie otvorilo ;-)





Balenie obsahuje pilník, hlavicu na brúsenie a 4 baterky typu AA. Produkt je celkom skladný a ovládanie viac ako jednoduché. Stačí otočiť strieborným pruhom s označním O I a brúsiť dohladka!





Ak by vám nevyhovoval produkt s batériami, dostupná je aj dobíjateľná verzia, prípadne vodeodolný pilník (to už ale určite nie je nutnosť, všakže ;-)).
Odvážila som sa vyskúšať ho na prst... a neprišla som oňho :-D Pilník je naozaj jemný a odstraňuje len tú zhrubnutú kožu, ktorú má! Účinkuje celkom spoľahlivo, rýchlo a efektívne. Nezabudnite však na doplnkovú starostlivosť. Nestačí si nohy brúsiť, je potrebné sa o ne starať, veď nás nosia takmer po celý život ;-) Krémiky, kúpele, masáže, zábaly, to všetko napomôže k lepšiemu stavu chodidiel. Zaručene ;-) 
A ak sa vám náhodou otupí hlavica, nie je problém! Zoženiete náhradnú, akú len chcete ;-) Väčšinou sa predávajú v sade, napr. v tejto sade sú 2 náhradné hlavice presne k tomuto pilníčku Marine Minerals. Cenovo vás síce vyjde drahšie ako manuálny pilník, ale hlavica vydrží trošku viac ako brúsna strana manuálneho pilníka a je to určite pohodlnejšie a najmä rýchlejšie (inak, pri manuálnom sa mi občas stalo, že som "to" neodhadla a potom "to" bolelo). Suma sumárum sa viete vopchať do sumy okolo 30 € aj s náhradnými hlavicami ;-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]